Ibland behöver man bara skriva av sig.

Kortisar... / Permalink / 3


Som vi en gång älskat

Du kunde sagt det från början
kärlek är inte för dom som har lätt för känslor
du kunde ha varnat mig i början
ditt hjärta är inte för den som är rädd

och jag
jag är inte den du tror längre
men jag tror jag vill ha dig tillbaks
jag
är inte den som du mindes
inte den som skämdes

jag är den du var rädd att jag var
en gång

jag kunde ha känt det i början
kärlek är inte för mig egentligen, inte alls
du kunde ju inte veta från början
vår kärlek skulle kräva så stora offer

och jag
jag är inte den jag tror längre
du tror jag vill ha dig tillbaks
men
kanske inte som det var förut
inte som de som stred

jag vill ha oss som vi var älskande
en gång
#1 - - Mickey:

I love this. <3

#2 - - Linus:

Tack. Tänkte hälsa på dig idag men du jobbade kväll fick jag höra. :/

#3 - - Mickey:

Aw. :/ Du får ju höra av dig innan så jag kan säga rå? Ledig i helgen iaf om det skulle vara nåt?

Till top