Check yo self

Allmänt / Permalink / 0
Jobba och bo hemma. Känns sådär. Men va fan jag har i alla fall tagit tag lite i saker. Lite. De dagar jag är ledig är jag grymt oaktiv och osocial. De dagar jag jobbar är jag grymt trött men aktiv och social.

Datorn håller på och kraschar mer och mer. Försöker rädda det som räddas kan. Mest dokument och sånt. Skriver inte så mycket just nu, men det kommer väl förr eller senare. Försöker göra en kortfilm men det är svårt utan bra utrustning. Mobilkamera duger liksom inte.

Beroende på hur första lönen ser ut från mitt nya jobb så kanske jag kan flytta hemifrån tidigare än beräknat, men i övrigt måste jag hitta nåt stadigt. Fast inkomst är ett måste. Jag är i uselt ekonomiskt skick verkligen. Typiskt mig egentligen. Saknar Karlstadvänner också. Hela mitt liv känns så sjukt oplanerat.

Just nu är mottot "Fuck it, go with the flow."

Ni som har spotify och vågar gilla funk 2011, jag jobbar på att fylla den här spellistan med Funk jag gillar. "Life's a garden, dig it."
Till top