Frank Klepacki - Lone trooper

Shit is fucked / Permalink / 4
So it's out there.
Livet har gjort en drastisk sväng och nu är jag själv. Men jag jobbar som vanligt, lite längre än vanligt bara. Saker är annorlunda nu, och inte riktigt på ett bra sätt. En vacker dag kanske jag flyttar hem, som det är nu jobbar jag och ska se hur saker känns vid tunneln efter ljusets slut.
#1 - - Josefin:

Nej du får inte flytta hem :o) Vi behöver dig här oxå. Men visst jag förstår dig oxå, du har din familj där borta, men du har din "familj" här i ksd oxå.

#2 - - Mel:

Hur det än går så kommer du klara dig bra, för du är Gud och du gör det alltid. Så är det bara.

#3 - - Jenny:

Jag tror inte allt med ditt ex är fucked.

Ni har bara en del att jobba på... Båda 2.

Och du måste hitta dig själv och vad du behöver för att må bra igen.



Separationer är aldrig enkla. Inte ens om man är överens... Jag tycker du är så sjukt jävla stark som har tagit steget. Och jag förstår dig och respekterar det fullt ut.

Tyvärr så tror jag den jobbiga processen inte ens har börjat... Så stay strong och hoppas du kommer känna dig lite bättre när du har en egen lya...



Kram j



#4 - - The one and only:

När man är singel så kan man ha sjukt skoj hela tiden och jämt umgås med sina vänner. Min transision var inte hård för jag har hela tiden sysselsatt mig själv(:

Till top