I'm building it now.

Kortisar... / Permalink / 4
Vad gör man inte för att släppa loss ibland? Rivstartar vid ett stoppljus före alla andra. Kör i 80km/h på en grusväg som tillåter 30km/h? Langar sprit till minderåriga?

Jag skriver konstiga och ibland sexuellt laddade noveller, spelar våldsamma spel och lyssnar på lugn musik med en arg grimas. Fin combo?

Den verkliga frågan är om jag bara jagar lite vardagsspänning, eller om jag är sjuk i huvudet.
Minska movicoldosen.
#1 - - jenny:

haha...alla har nog ett mer eller mindre litet psyko inom sig som behöver ut ibland. man behöver bara se till att psykot inte tar över och det är väl där som "movicoldosen" kommer in ;)



jag tycker träning, verkligen ta ut sig, är den bästa formen av att lätta på trycket om man har aggisar...

kampsport är ju hur skönt som helst....sex funkar ju också...



tidigare har jag kört snabbt som fan...över 200 då med brölande musik och det har fått adrenalinet att strömma till men efter körkort 16 år så funkar inte det längre...



hoppa fallskärm kanske borde vara nåt? :)

#2 - - jenny:

men om man verkligen vill lära sig att kontrollera det så är nog kampsport i combo med yoga den perfekta lösningen :) de funkade för mig...glömde berätta när mitt psyko var som värst så brukade jag slå ner folk...killar då som betedde sig som svin. men de är ju runt 14-16 år sen...fick kontroll på det genom just yoga och kampsport :)



fast det är nog vanligare att folk spelar tv-spel som du gör för att få ut sina aggresiva tendenser :)

#3 - - Solid Movicol!:

Yes, I am doing all that now!

#4 - - Anna:

Jag röstar på sjuk i huvudet! :D Det är mycket charmigare.

Till top