#1 - - Anonym:

Hejsan snygging!

En ny superbra gratissida som du bara måste bli medlem på är gratis-fashion. Där kan du lätt samla ihop poäng och handla t.ex en ipod, parfymer, presentkort, make-up, björn borg & D&G underkläder och självklart mycket mer!!!

Bli medlem nu idag! Allt du behöver göra är att klicka på länken här nedanför och bli medlem nu!

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=44547

#2 - - LIFE OF JULIE:

Vill du ha 100 nya garanterade besökare, minst!? Klicka in på min blogg och tryck på länken/bannern i gällande inlägg! Det funkar verkligen! Kram. :)

#3 - - linnea:

antar att du känner dig grymm .. ? :P

#4 - - Melflickan:

Mwaha. Jag ser fram emot det där med full gas. 8)

#5 - - Komedi:

Du är grym <3

#6 - - Josefin:

Du är bäst! ÄT BULLAR and feel the power of having a driverslicence! :D

#7 - - jenny:

hejsan snygging



här följer ett meddelande som INTE går ut på att förföra dig för att köpa produkter av ett bolag som äger mitt ass samt moral.



näää...jag ville bara säga: STORT grattis till ditt mtfu körkort. helt SJUKT. du fixade allt på 1 månad. fa t ta r du hur grym du är? jag känner ingen som tagit de så fort. fy fan...respect...



och jag är ju bannad från kent forumet för att ha skrattat...men om du vill fortsätta ha kontakt så maila mig på: [email protected]



jag skickade genom min sambos nick vilket gjorde honom rosen rasande "den där jävla bögen linus nu ska jag ändra mitt lösenord"...haha



btw är du singel? fattar ingenting..firade ni inte 1 år för ett tag sen å allt var frid å fröjd lingonlimpa? å nu när du har körkort dessutom.



vad hände?



kram å hör av dig. har inte din mail

Till top